NovinkyHistóriaČlenoviaObrázky a súboryFórumČierna listina

reportáž ze srazu v Kunovicích

Autor: Cahir IP: uložená, dátum: 14.5.2006 12:15:59
Nadpis: bez nadpisu
Jo, takhle nejak si to pomatuju, a diky tomu se tesim na ctvrtek este vic:-))
Autor: Alesian IP: uložená, dátum: 14.5.2006 10:42:47
Sraz aliance Ireland-Kunovice,jižní Morava 20.10.-22.10.2005

Účast: Alesian(organizátor), Darcharoth, Sonya, Dragon69,Malfoyy,Cahir,Chaaron

Tohoto srazu se bohužel nemohl zúčastnit AraxoN,kterého skolila chřipka dva dny před odjezdem.Také bych měl zmínit,že na prvním srazu v Luhačovicích byl přítomen hráč iGi,který se již dalších srazů nezúčastnil a i když jsem s ním navázal kontakt,tak už se k DE zřejmě nevrátí.Také jsme několikrát probírali otázku hráče Polluxe,který,jak všichni doufáme se vrátí do Irelandu a na sraze ho potkáme,jen má poslední dobou prý moc práce.Tak to jsem chtěl jen pro doplnění,aby to nezůstalo utajeno a teď již na sraz do Kunovic :o)
Pražskoplzeňská část výpravy naplánovala odjezd tentokrát na desátou hodinu ranní,abychom měli dost času.Já a Cahir jsme se sešli na Dejvické a počkali na příjezd Malfoyye.Vyzvedli jsme Sonyyu u Libeňského zámečku,proběhla malá zastávka na nákup irské whisky a hurá na sraz.Po příjezdu do Kunovic jsme obdrželi zprávu od Dragona69 a Chaarona,že se o hodinku opozdí,jelikož dobývají nějaký hrad Beckov a mají nějaké problémy s mladými elfkami.Ubytování jsme měli v ubytování bez názvu,ale bylo to velmi příjemné.V patře pár pokojů velmi vkusně zařízených(TV,lednice),pěkné koupelny a v přízemí měl majitel zařízený bar.Velice rázná provozní nám sdělila,že pension je bývalí night club.Dobře jsem to vybral.Po rozkoukání jsme museli jak jinak než vyrazit pro našeho velitele Darcharotha,který opět přijel na bojiště poslední.Měl dorazit okolo 17:00 a vzhledem k tomu,že vždy jezdí vlakem a byl nedostupný na telefonu,vyrazili jsme tedy na zhruba 2 kilometry vzdálené vlakové nádraží.Těsně před nádražím volal Darch,že už je v Kunovicích,ale že přijel autobusem a neví,kde přesně je a kam má jít.Nasměrovali jsme ho do ulice našeho ubytování a obrátili jsme zpět.Po setkání s velitelem jsme dali uvítací pivečko,vysvětlili Durchovi,že do Kunovic jezdí i vlaky.Nastal čas večeře a vybrali jsme pro ni nedalekou pizzerii.Jídlo velmi dobré,pití také a po rozebrání uplynulé doby od minulého srazu jsme přemýšleli,či navštívit místní disko.Servírka nám ale doporučila raději nějaký podnik v Uherském Hradišti.Zavrhli jsme danou možnost a vrátili jsme se na ubytování.Zásoby alkoholu jsme měli opravdu velké a nebylo nad čím přemýšlet.Debata o DE,životě a různých věcech se protáhla až do druhé hodinky ranní.První odpadla Sonya,postupně začali odpadávat ti méně vytrénovaní.Samozřejmě,že já vydržel nejdéle a měl jsem vše pod kontrolou.Ta třešňovice od Dragona69 mi dodala sílu,hehehehe.
Ráno jsme se scházeli v přízemí na baru,který byl jen pro nás a měli jsme nachystanou kávu,čaj,rúzné pití v ledničce a jen jsme nechávali peníze na stole.Velmi příjemný způsob konzumace.Až někdy kolem poledního nás vyhnal ven hlad.Měli jsme v plánu návštěvu místních památek hrad Buchlov a zámek Buchlovice.Oběd jsme naplánovali právě do městečka Buchlovice.Dragon69 dostal funkci vedoucího kolony a celkem nás povozil sídlišti Uherského Hradiště.Komentoval to slovy-vím co dělám a všechny cesty někam vedou.Po nějaké době jsme dorazili na místo,kde jsme špatně odbočili a konečně jsme zamířili správným směrem.Dorazili jsme do Buchlovic a zašli do restaurace na oběd.Tuším,že to byla nějaké rybářská restaurace,ale rybu si snad nedal nikdo.Po obědě byl na seznamu zámek Buchlovice.Zaplatili jsme vstupné a za velmi pěkného počasí jsme vešli do velice romantické zahrady zámku.S Dragonem69 jsme rozebírali,jaké by to bylo,být tady s nějakou příjemnou dámou,něco dobrého k pití,nějakou tu deku,ehmm…no tak jsme prostě procházeli park,pozorovali pávy a jiné zvířectvo a čekali na dobu prohlídky.Ještě si vzpomínám,jak mi Dragon69 s Chaaronem a Cahirem pokoušeli shodit šišku ze stromu.Měli tam takové veliké šišky a já jim nabídnul 10 deků za shození.Chtěl jsem suvenýr.Jenže ač se hlavně Dragon69 snažil,tak šišku nesundal.Poté jsme prohlédli zámek a odjeli jsme na hrad Buchlo.Naštěstí jsme stihli poslední prohlídku a myslím,že Buchlo je velice nádherný hrad.Typický hrad pro Dark Elfa.Po prohlídce jsme odjeli do Uherského Hradiště,kde jsme sehnali internet café a vystřídali se v odehrávkách.Taky pěkné místečko,útulný bar,útulný personál,prostě pohoda.Cestu zpátky na ubytování si nepamatuji,ani nevím přesně,jestli jsme byli v nějakém podniku,ale myslím,že jsme večer trávili na pokoji a probíhala veselá debata.Ale sobotní večer si opravdu nemůžu dobře vybavit.
Ráno jsme se opět sešli v baru,posnídali a šli pomalu balit.Vzhledem k tomu,že tuto pasáž jsme nepsal přímo na místě,ale hledám to v hlavě právě teď,tak opradvu nevím detaily.Vím,že po odchodu a naložení věcí do aut jsme zašli na oběd do pizzerie,kde jsme poseděli tak dvě hodinky.Poté jsme se rozloučili s Dragonem69 a Chaaronem a naše česká část vezla Darcha na vlakové nádraží.Takže vlastně konec byl stejný jako vždy.Velitel zůstal osamocen poslední na bojišti,mával nám na rozloučenou irskou vlajkou a příští sraz je plánován na Slovensko,takže já slibuji,že reportáž bude slovo za slovem,vše budu zapisovat a doufám,že to bude čtivé…