NovinkyHistóriaČlenoviaObrázky a súboryFórumČierna listina
Login:
Heslo:   
  registrácia

Zlý sen

Autor: Shadow IP: uložená, dátum: 10.6.2007 09:21:01
Nadpis: bez nadpisu
No bože, tak jsem si zase řekl, že se podívám sem a co se děje na DE a pěkně toho lituju, kam to spěje je přece děsný...

Co mám já jako barbar dělat, když mi červená nepomůže? oO
Autor: Alesian IP: uložená, dátum: 8.6.2007 11:29:29
Nadpis: bez nadpisu
ja hraju,ale nestiham sledovat :o( jedu 4 ligy
Autor: AraxoN IP: uložená, dátum: 7.6.2007 22:54:47
Nadpis: bez nadpisu
Sonya: ja to hrám... za mágov vo VA1... pravdupovediac som si zatiaľ túto zmenu ani nevšimol, keďže sa vek ešte ani poriadne nerozbehol.
Autorka: Sonya IP: uložená, dátum: 7.6.2007 16:06:38
Nadpis: neco ozmenach
Hraje ted nekdo? Jake to je po tech zmenach? Da se DE jeste vubec hrat??
Autorka: Sonya IP: uložená, dátum: 4.6.2007 20:25:46
Nadpis: bez nadpisu
Ne, morf je dobra vec, mozna tak radikalni snizeni nebylo na miste, stacilo by treba 1:7 neb 1:8, ale proti morfu nic nemam. Alimagove nebudou rust tak rychle.
Chram bude zajimavy, nahraje nejen Magum, ale i ostatnim rasam. Preci jen potrva o neco dele, nez je nekdo projede pres chramy. Budiz, at si klidne posili.
V dusledku souhlasim s Darchem, vsechny tyhle zmeny dohormady oslabi uz tak slabe rasy a Magove dokazou vyzit i s timhle a docela slusne. Hodnost naberou hned a pak uz budou jenom rust.
Autor: Darch IP: uložená, dátum: 3.6.2007 09:31:07
Nadpis: bez nadpisu
Aha, teď jsem se na to díval pořádně - ta mana na zlato je morf, ne tžiště. To akorát nahrává mágům - v koncovce (na modré) už potřebujou zlato jenom na domy, tj. potřebujou ho míň než ostatní rasy... A taky se tím zbytečně o několik dní protáhnou takové ty jisté věky, kdy už je jasné, kdo zavře, akorát se čeká na SK... Nuda.
Autor: Darch IP: uložená, dátum: 2.6.2007 17:22:12
Nadpis: bez nadpisu
1) Zruší se přírůstek hodnosti za negativní magii - Tohle odserou nejvíc bojové rasy (Skuruti, Barbaři, TE), červená magie byla jediná možnost, jak si udržet jakž takž hodnost, když válčí a rubou menší hráče. Žehnačka to fakt nevytrhne...

Mana na zlato bude mít převodní kurz: 1 mana = 5 zlatých - Toto je kudla do zad Trpošům (a pravděpodobně i Entům), kteří se chytali v podstatě jenom díky prodávání many (v počáteční a střední fázi věku). TElfům to taky zkomplikuje život... Vysmátí budou obzvlášť Hobiti - mají tuny zlata a jenom vysoký cena many na trhu je trochu tlumila v magických hrátkách. Takhle budou ti malí hajzlíci uragánovat od 8mého dne.

Chrám bude mít 300% účinnost magické obrany = posílení mágů (jednodušší látání mag. děr).

Takže v sumě oslabení ras, které už tak byly slabší a na okraji zájmu a posílení těch silných. Těžko mluvit o nějakém vyrovnávání ras. Tohle bude mít přesně opačný účinek... :-/

Autor: Alesian IP: uložená, dátum: 2.6.2007 10:26:10
Nadpis: bez nadpisu
nejhorsi je,ze se LP k tomu vubec nijak nevyjadril,proste to predhodil jako hotovou hru :o(
Autor: Cahir IP: uložená, dátum: 2.6.2007 09:41:12
Nadpis: bez nadpisu
Sonya: Kdyz jsem tuhle hruzu zaslechl, tak jsem se zdesil... Vubec nelituju, ze tedka DE nehraju, tohle je jednoznacne zmena k horsimu:-(
Autor: Pollux IP: uložená, dátum: 2.6.2007 01:15:39
Nadpis: bez nadpisu
Sonya: To morfovanie je uplna hovadina. Zbytocne to predlzi vek, pretoze namorfujem iba polovicu, takze bude treba viac dni.
Ale suhlasim s tym, ze je blbost, ked sa na to LP pozera tak, ze musia byt rovnocenne rasy. Ved predsa nebojuju rasy proti sebe..
Autor: Dragon69 IP: uložená, dátum: 1.6.2007 11:33:53
Nadpis: bez nadpisu
Este ze som prestal hrat DA. :D
Momentalne si davam pauzu na neurcito. Ak sa nahodov objavim v Hre tak to len tak z nudy. ;)
Autorka: Sonya IP: uložená, dátum: 31.5.2007 23:27:46
Nadpis: bez nadpisu
a vubec nechapu ty neustale kecy o vyrovnane hre, vzdyt je to hloupost, mame snad komunizmus, aby meli vsichni stejne? Rasy jsou koncipovane tak, ze nektere se daji vyuzit jen za urcitych okolnosti - to je bohuzel smutny fakt. Ale nejvyrovnanejsi hra bude, kdyz bude jen 1 rasa, misto mapy sachovnice, zrusi se posta a aliforum, bude jen ligove, kde se budou vsichni o vsem otevrene domlouvat, a par podobnych kravin.
Jeslti LP chce vyrovnanou hru, at treba zakaze mit v alianci vice jak 3 hrace stejne rasy (nebo 2), omezi vstupy a vystupy z ali napr. urcitym poctem behem veku (treba ze muzes zmenit ali max 3x behem veku) nebo tak, ze po vystupu z ali nemuzes vstoupit do jine po dobu dejme tomu 24 hodin (nebo rovnou 48) a hned bude mit ferovejsi a zajimavejsi hru.

(na Dotazy nic psat nechci a na Napady nemuzu, taxe cilim aspon tady :) )
Autorka: Sonya IP: uložená, dátum: 31.5.2007 23:13:44
Nadpis: bez nadpisu
AraxoN: ja si nemyslim, ze zmena pomeru na morfovani je ke skode. Prave naopak. Urcite to neni velka komplikace pro hobity, many maji dost. Pro skuruty to bude v kombinaci se zrusenim pridavaji hodnosti za kola podstatne horsi, ztrati vyhodu poctu zemi.
Urcite to zmeni slozeni aliance, ale soucasna "klasika" Mag+7 Hobitu zustane a bude jeste vyhodnejsi. Mag nabere par zemi, vykrmovan Hobity bude kouzlit a bojove rasy vlastne vubec nebudou potrebovat. Nejake lidi podplati at uz DEKy za vyhru nebo tim, ze jim budou kouzlit do utoku (a ti spojenci ziskaji vic DEKu za zeme, ktere by jinak nedostali). Kdyz se nekomu podari Magovi rozbit zem nebo dve, postavi chram(-y) a liga ma po srande.
Bojove rasy tohle uplne odrovna, pouzivat se budou na holy boj a nic je nebude nutit delat lepsi magii, staci zaklad pro sebe.
Docela realne taky vidim scenar 2 Magove + x Hobitu, jeden Mag hraje malyho a kouzli, druhy ze zacatku taky, trochu posili, prejde na boj a prevalcuje mapu. Pocet Magu a Hobitu se da libovolne upravovat. Nekromanti nebudou mit proti Magum v boji uz vubec zadnou sanci, protoze nebudou mit zlato na vojsko, takze bojovi Magove nebudou mit vubec zadnou konkurenci. Malokolove rasy jsou timhle uplne odepsani. Pravdepodobne to bude + pro Enty, tem snizeni hodnosti ublizi v urcite fazi veku nejmin.
Uvazuju spravne?
Autorka: Sonya IP: uložená, dátum: 31.5.2007 23:03:46
Nadpis: bez nadpisu
Alesian: ja nehraju. A se zelim, Pattonem, Nagi, saykou a par dalsimi jsem prave byla vcera v hospode, od nich jsem se to dozvedela
Autor: Alesian IP: uložená, dátum: 31.5.2007 22:00:23
Nadpis: bez nadpisu
to jste trochu zaspali,ne ?? :o)))))
ja uz 2 dny vedu na meziligaci a na napadech(tam to dal LP poprve) tvrdy odboj,do ktereho se zapojili desitky hracu,nesouhlasi i takove veliciny,jako Ardon,Patton,zeli,atd...
jenze LP se od te doby nevyjadril a pry je tak strasne nastvany,ze zmenu chce provest proste bez hlasovani,je to dost smutnej pristup
Autor: AraxoN IP: uložená, dátum: 31.5.2007 21:51:49
Nadpis: bez nadpisu
Na tom celom mi najviac vadí asi to, že hráči dostali takto "široký" priestor na vyjadrenie svojho názoru: "Beru na vědomí".

Zrušenie prírastku hodnosti za kúzla - oslabenie rozpínavých rás. Asi sa nováčikovia sťažovali, že ich v jednom kuse niekto zabíja.

Že bude chrám lepšie chrámovať - to spôsobí ľahšie plátanie magických dier, takže posila pre magické rasy.

A mana na zlato za 5 - to je mierna komplikácia pre mága na modrej, ktorý tak bude posilovať pomalšie, ale smrťák pre skurutov a hobitov, ktorí sa môžu rovno rozlúčiť s tým, že niekedy prejdú na modrú, a teda aj s tým, že ešte niekedy budú v sieni slávy ako víťaz.

Podľa môjho názoru: veky budú dlhšie a menej akčné - menej sa oplatí útočiť, a menej kúzliť. Bude sa viac taktizovať ako a kam zaútočiť, a keďže nováčikovia sú lamy aj v tomto smere, tak sa dá predpokladať, že budú nespokojní tak či tak.
Autorka: Sonya IP: uložená, dátum: 31.5.2007 21:14:01
Nadpis: bez nadpisu
muhehe, zrovna vcera jsem se o tehle hruze dozvedela, je to pekna kravina.
Ten prevod je v pohode, povazuju to spis za pozitivum, ale zruseni hodnosti za cervena kouzla?? Ktereho idiota to mohlo napadnout? S temito zmenami odhaduju, ze kouzlit se zacne o 1-2 pozdeji, hraci se ale zastavi na par zemich (tak 10) a budou akorat kecat na forech a domlouvat kdo s kym. Utoky se nevyplati, obzvlast ne pro magicke rasy, takze docela relane vidim Mag+14 Hobitu, Mag bude preskakovat z ali do ali, aby se vykrmil a bude vic podrazu, protoze zadna ali nebude mit zeme do kultu vlastnimi silami. Zapomnela jsem na neco?
Autor: Pollux IP: uložená, dátum: 31.5.2007 20:40:35
Nadpis: bez nadpisu
Jednoznacne oslabenie magickych ras..
Autor: AraxoN IP: uložená, dátum: 31.5.2007 13:22:08
Nadpis: bez nadpisu
Povedzte mi pls, že toto je len zlý sen:

Dne 6.6. v poledne budou zavedené tyto změny:

1) Zruší se přírůstek hodnosti za negativní magii
2) Mana na zlato bude mít převodní kurz: 1 mana = 5 zlatých
3) Chrám bude mít 300% účinnost magické obrany


Tento oznam visí ako anketa pri prihlásení do hry. Je k nemu možnosť vyjadrenia v jednotnom znení "Beru na vědomí"... :-/